نحوه صحبت کردن با مشتریان بالقوه
بعد از آشنایی با روش های بازار یابی حال به سراغ جذب نظر مشتریان خود می رویم و با نحوه صحبت کردن با مشتریان بالقوه آشنا می شویم.
ا می شویم.
نحوه صحبت کردن با مشتریان بالقوه
هنگامی که کارآفرینان یا صاحبان کسب وکار بامشتریان بالقوه صحبت میکنیم ، سعی کنید مشوق جریان یافتن ایده ها باشید. انها رامحدود نکنید یاسعی نکنید هرجور که شده تعهده انهارا به دست اورید. اگر مشتریان بالقوه احساس کنند در تلاشید محصولی را به انها بفروشید، رفتارشان را تغییر می دهند .در این صورت ، یا کم صحبت خواهند کرد یا به جای اینکه درباره بازار به شما ایده های جدید و نواورانه ای بدهند ، چیزهایی میگویند که به فرصت بازاری که قصد دارید به انها ارائه کنید مربوط میشود. در نتیجه،داده های اندکی درباره بازار به دست خواهید اورد و انچه به دست می اورید جانب دارانه خواهد بود .
عمل مشتری مهمتراز حرف اوست
زیرا مردم برخی اوقات چیزهایی را میگویند که خلاف عملکرد واقعی انهاست .
شاید دوست داشته باشید فقط با تعداد زیادی از کاربران نهایی گفت و گو کنید، اما چه بسا افرادی که کاربر نهایی نیستند نیز به شما توصیه هایی کنند که ارزشمند باشد یا شما را به مسیر صحیح هدایت کنند . حتی شاید متوجه شوید که کاربر نهایی را در تقسیم بندیتان اشتباه شناسایی کرده ای
دیدگاهتان را بنویسید