اندازه کل بازار
محاصبه اندازه کل بازار در دسترس برای بازارهای پس آیند
در اندازه دو بازار دو نوع بازار پس آیند وجود دارد .
- فروش محصولات یا کاربردهای اضافی به همان مشتریان قبلی است
- که اغلب تحت عنوان پیش فروشی از آن یاد می شود.
- از آنجایی که آگاهی از نیازها و اولویت های مشتریانتان دارید می توانید محصولات جدیدی برای آنها تهییه بکنید یا مجددا به آنها بفروشید.
- فروش محصول پایه به بازارهای مجاور است
- که عموما بازارهای مشابه بازار خط مقدم ساحلی شما هستند.
- در حالی که فروش محصول نیازمند ایجاد ویژگی در محصول ، اصلاح یا دسته بندی متفاوت ، ارتباطات بازریابی ، یا قیمت گذاری است.
فایده اندازه کل بازار چیست؟
این کار باعث می شود که پس از آغاز طراحی محصول و شکل دهی توانمندی هایتان همواره از ظرفیت بلند مدت کسب و کارتان آگاه بمانید.
با نشان دادن ظرفیت کسب وکار برای دستیابی به موقعیت قطعی ، شما به مدیریت، کارمندان و سرمایه گذاران روحیه خواهید داد.
چگونه کل بازار در دسترس گسترده تر را محاسبه کنید
به بازارهای مجاور و فرصت های پیش فروشی که منطقا مناسب محصولتان است فکر کنید.
شما باید بتوانید حداقل پنج یا شش بازار پس آیند راشناسایی کنید.
برای محاصبه کل بازار در دسترس برای هر یک از بازارهای پس آیند ، از همان روش عمومی مطرح شده استفاده کنید.
فرایند فروش را برای جذب مشتری ترسیم کنید
برای اینکه متوجه شوید چقدر باید برای جذب مشتری در فروشتان هزینه کنید
، تلاش کنید ارزیابی دقیق و صادقانه ای را بر مبنای حقایق انجام دهید و کارتان را از ترسیم فروش مورد انتظارتان آغاز کنید.
هزینه جذب مشتری در کنار ارزش مادام العمر مشتری جذب شده
به شما کمک می کند که پویایی کسب و کارتان را درک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید